Monday, July 13, 2009

mimpiku warna warni

aku slaloo tertanya2 mimpi tuh berwarna ke?ramai cakap kita hnya akn mimpi dalam warna kelabu dan tak berwarna..dulu aku xamik pusing sangat..lantakle yg aku tau lpas aku mimpi aku lupe..bile aku terbace artikel yg mengatakn kite boleh membuatkan mimpi kite berwarna..aku tertarik..artikel tuh ade kaitan dengan keupayaan kite mengawal minda atau dalam erti kate lain kite mampu berfikir dengan lebih kreatif bile kite mimpikan mimpi yang berwarna..jadi aku pon try wat eksperimen dengan menerokai mimpi aku dengan lebih jelas..aku cuba pastikan adakah mimpi aku tuh berwarna..mule2 aku memang x sure..was it colourful..tapi semalam bile aku mimpikan tunang aku..aku nampak ngan jelas die pakai baju warna putih..i'm positive okay..baju die smart sangat pastu aku nampak die pakai headset yang ala2 untuk menutup telinge bile ade kat airport dalam warna merah...dua bende tuh aku nampak jelas kecuali permandangan sekeliling tuh..pastu just dis morning aku mimpikan balloon warna pink...adekah aku sudah berupaya mengawal minda aku???..jeng2..tapi yang pasti aku seronok bile mimpi aku berwarna warni...huhu

No comments: