Wednesday, July 8, 2009

Rabu..what a day

8/7/2009

Akhirnya..subjek yang aku nekad sangat nak add atau dalam kata len memang terpaksa amek untuk membolehkan aku grad dapat ditambah ke dalam jadual aku secara rasminya setelah bersusah payah melalui proses yang amat payah ibarat nek court turun court…penat weh..masuk ari ketiga neh sampe aku mengalami kecederaan ringan..tapi not to worry..i’m okay cuma kaki aku berdarah sebab melecet terkena kain baju kurung aku..huh..macam tak caye je kan..alngkah tajamnya kain aku tuh..macam pake zirah je..tapi percayalah selama neh kejadian seumpama itu tak pernah berlaku ngan baju berkenaan…mayb posisi kain aku yang tak betul sehingga membolehkan bahagian dalam kain yang penuh tenunan tuh brgesek banyak kali ngan kakiku yang penat berjalan tuh…memula mencik memang rase sakit di bahagian kaki..cuma tak expectlah sampe berdarah..tak banyak tapi camne aku tak perasan ada kesan darah kat kaki..agaknye itulah penangan minggu add drop..cet..part paling best dalam chapter hari neh..international finance dah belajar samper chap 2 k..siap akan ade kuiz lagi dis Sunday..pastu siap plak ngan tarikh exam mid term..i wonder adakah jam lecturer itu begerak lebih laju daripada bese atau die yang b’pk terlampau jauh..creepy is the only word I can say..pastu sempat gakle beli buku teks n repair spek..skang neh ngah rabun yg amat..tlglah siapkan spek itu..nak ditamb plak aku rase silau mata aku semakin bertambah..bile tengok lampu je atau cahaya yang datang secara tiba2..mata aku sakit sangat..satu2 penyakit datang bila makin dewasa neh..huhu

p/s:cepatle juga charger yang aku order beberapa hari sampai..tak sanggup lagi berjauhan ngan boiprens n gilprens aku yg ad di maxis…celcom kan bil..mahal seh..mau bil incik askar melambung tinggi neh..lenlah klu aku pake line main..wink2..owh aku juga telah d’pewit2 bebrapa kali di depan pejabat daripada budak asrama laki..rasenye junior..cian desperado

No comments: