Tuesday, July 7, 2009

Subject to be added-prob continued

7/7/2009

Neh dah masuk ari yang kedua aku try add subject..satu lg subject da lpas stelah aku wat muke seposen..mati2 dorang tak bg aku amek..’’klas da pnuh’’ katenye berulang kali kat aku..ye mencik tau tp sy kan sorang aje..aplah sangat kan kan..k tolak tpi..alkisah satu subject international finance plak sangkut..smlam aku nak jumpa penyelaras..die takde..bla da jumpa arinih plak..die kate..’’jumpa dr angappan dulu baru minta cop saya’’..aku kate ‘’ok’’ dengan beranggapan bilik Dr tuh dkat2 aje..tp ..die sambg lg..’’dr angappan takde arinih..cuti’’…erm plak dah..tau tak mencik da pnat turun naek tangga semata-mata nak minta kelulusan..lpas minta klulusan bukannye die add trus kat portal..aku kna bratur balik kat lab untuk add subject..i wonder sjak biler uum py add drop sistem semakin teruk..firasat aku mengatakan uum neh da banyak sangat amek student..yelah First Choice University la katakan sehingga ramai yang berpusu2 datang kat u neh walaupon da hampir tak cukup facility..salah siapakah itu..jeng2

p/s:ramai yg cam nak ngorat aku arineh..ap ingat aku junior ke..or mayb arineh spotlight lebih kat aku..ekeke..apepon I tetap muda rumaja..kat cni jelah..ala2 segar bugar gitu biler dikellingi oleh hutan sintok..klu kat kl jangan harap..kusam aje kna asap kenderaan..praise to Allah

No comments: