Monday, August 17, 2009

se'sweet coklat

okaylah alang2 aku xble tido n aku tringat perbualan neh, jadi aku rase bek type aje daripad terlupa..actually conversation neh dah berbulan lamanye terjadi cume aku xpost je oleh kerna tahap kemalasan nak berblog yang amat...huhu...conversation neh menceritakan bagaimana aku mengeksprei (betul ke aku eja?) rase betapa sweetnye (atau kate omputih gula2 ataupun manis) K kepada aku:
Aku: awak neh sweetlah cam cloud nine (dan kbetulan aku ngah mengunyah2 cloud nine ngan khusyuknya, maklumlah faveret aku)..
K: cloud nine je?.up lg..
Aku: aha sweet cam feroro roche (ngan slang yg ala2 gedik)..
K: xmo..up yg lg mahal..
Aku: ape lg..sy taktaule le coklat yg lg mahal..sweet cam Toblerone bleh?
K: xmo gak..takde yg lg mahal keee?(huh demanding betol, klu nak puji mstlah ikhlas kan...kan..kan..tapi aku cakap dlm ati jelah..heh)

No comments: