Friday, July 10, 2009

GADOH

semalam mencik tak taip blog..maleh n takde mood..alkisah mencik gadoh ngan my fiance'..ade ke patut die tak mo cakap ngan aku..semalam aku tepon waktu siang2 n kebetulan die pose..aku pon cakappppp le banyak2 macam yang slogan celcom tuh syorkan..tapi die banyak diam je..aku tanye "nape diam je neh?"..pastu die kate.."abang pose..kna pose gak dari cakap..kalau cakap ngan awak nanti timbul rase nafsu"..aku pon cakap..''lor cakap jelah bende yang berilmiah..dapat gak pahale"..pastu kate die lagi.."kang cakap ngan awak pase bende2 (perkara berilmiah) camneh..awak panas ati plak"..yelah aku taulah kami tak sehaluan klu citer pase bende tuh sebab die asek wat2 tak paham ngan ape yang aku nak kate walupon sebenarnye die paham..alasan die nak aku paham care die dalam memprogramkan otak aku supaya setara ngan otak die..nape aku tak bleh jadi aku?..whyyy?...aiseh emosi plak..pendek citer..aku pon diam je..takmolah dikate sebagai pencetus maksiat..pastu die start wat sore yg ala2 epi..agaknye die da sense aku semakin terase ati..die wat2 ty aku itu ini..tp aku diamkan diri gak sanpelah die fed up dan meletak tepon..sampe ke arineh..aku maleh nak bercakap..alng2 aku pose siang baik aku pose sampe malam..dijamin terhindar dari maksiat walaupon tak 100%..maleh n maleh nak layan pe'el cik abang sorang neh..

p/s:charger dah ader..hoorey..spek da ble amek tp tggulah lusa sbb jauh nun..

1 comment:

fakhrul_fahmi34 said...

wooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiitttttttttttapaaaaaniiiiiiikutukkkkkkkkkkkkksayaaaaaakerrrrrrrrrrrhuHUHuhuHUHafnASUHCFNLWUEHFSNuhfvjnJNJBBJK gNGuhNUIgjhUngYGJhbn lmn8nnnnnnnnn09 09878a8a8a8d8a d8A8 D88adA8D8AD 8ad8AD8ayd8AD989a8d9AU9a98ayd98YA9D89ad9AD89ayd9A Da98d9A8D9a8dA8DadADHADG5VARD5AED4AD45RBadnM8AD,MNab6vd4EARTAYUIAAUYtarATyuaiOAatYAUIOpa
Aa'oA
a
A
oa0IA98Y7ay8AMNY8u
elfhuwhrga
aelrgjahrgjaowejrgou4yt98a

AAioUAaiDCMVNnsdjnvsw