Tuesday, July 7, 2009

Ari yang bermacam rase masam,manis dan masin

6/7/2009

Chap 1

Baru sehari aku kat uum…aku dah rase sunyi giler..kengkawan yang len banyak dah grad n praktikal..walaupon takdelah slaloo aku lpak ngan dorang tapi bila dorang ade kat cni, at least rase secured..kebarangkalian untuk aku menaip dairi ngan banyak memang besar sebab aku lonely…waaa..pagi tadi rase epi sebab tringat neh last sem tp bile malam..aduss..bagai menusuk2 plak kesunyian..ditambah plak bile my fiance’ nak g komando blan 8..aku harap sangat die dapat g kursus tu seperti mane die amat mengharap dapat jadi komando..walaupon aku akan berganda2 rase kesunyian..sigh..lalala..idup mst diteruskan..ayat klise kan..mungkin aku dah bertambah malas nak belajar sebab faktor usia..ekeke..mencik kan dah makin dewasa..

Chap 2

arineh ape ble aku citer..banyak sgt kesulitan yang perlu aku tempuh..add subjek siket la py susah kna g jumpa org tuh ngan org neh..memule jumpa penyelaras die kate ‘’ok’’..yg tukang add plak kate ‘’g jumpa Pn sabariah (penyelaras)” sebab dah penuh..memangle klas dah pnuh..dats y lah aku aku minta cop Pn Sabariah tadi..okaylah mencik ble sabar lg..gagahkan gak g jumpa Pn Sabariah balik..pastu Pn Sabariah kate..’’g je add’’..time neh da rase agak panas..bile sampe balik tempat add tuh..aku tak ble masuk plak tempat tuh..katenye..’’dik datang kul 2.30 ek..kami nak rehat’’..huwaa sabar jelah aku..pastu aku lpaklah ngan nor..memakan jap sebelum meneruskan perjalanan untuk mendapatkan lagi satu kelulusan untuk subjek yang lain di suatu tempat yang agak jauh dari tempat tadi..bukan..memang jauh pon..pendek citer..lpas makan..head on to the place by walking..higlight lagi sekali..’walking’ k..sampe tempat yang dituju..penyelaras tuh plak takde..wokey mencik yg kepenatan terus pulang dan tido berjam2 dengan perasaan yang gundah gulana sebab kna wat rutin yg cam arineh untuk ari esok..banyak koje den..Help?

p/s: charger motorolla takde dikebas oleh abangku..nk bli..ngak ade stok..kesimpulan aku terputus hubungan ngan orang2 yang berada di talian maxis..agak kritikal d waktu ini…huhu

No comments: