Thursday, March 20, 2008

Macam-macam ada dalam dua hari

Huwaa, da lame tak update blog..kangen bangat sama laman sesawangku..uhuks.beselah aku nak meghabeskan a’ment yang tertunda..akirnya berjaya gak aku siapkan..syabas pada diriku (actually ad lagi 3 a’ment pasni…hmmm)..tapi ble release sket coz a’ment td berat sket..ooo pendekkan citer, bape hari yang lepas aku ke kuala perlis..buat interview ngan incik polisi..huhu..ASP Rosli Yahya..glemernye pak cik tuh..siap tunjuk-tunjuk kat aku keratan-keratan akbar yang ada nama dia (siap highlight lagi..lol)..pastu tunjuk aku citer 999 (yang kat TV3 tuh)..aku ngan wajah yang tak berapa bersalah pon tanye.. “Gambo incik takde ke”… “Tunggulah kejap lagi…hahahaha” katenya sambil tergelak yang agak besar (HOH)…kendian aku ternampak wajah die yang kaku sambil bagi statement..aku pon dengan sengalnye “…icik hafal skrip keeee?...’’ (oops…hehehe)..abeslah dia waktu itu digelakkan oleh kengkawan aku..lantas dia pon kata aku nakal..(gelinya aku..jahat takpe gak..cam gatal je bunyiknya)..satu lagi citer..bila dah siap bergambo ngan grupmate aku tuh..aku terpersan satu benda..nape aku nampak gemuk ek dengan dorang…setahu aku dan setakat ini aku amat kering dibandingkan dengan kegkawan aku…ooooo patutlah, dorang kan selimmmmmm…erm plik plak nampak gemok…hahaha.

………………………………………………………………………………..

Pada malam hari yang sama aku g ekspo..kununya ada perjumpaan sdg..kununya..tapi sudahnye prof tak datang…kitorang hangin je..kenalah makan ngan bebudak tu je-Amer (ko tak sesuailah pake baju itam n kecik=kering), Aidil (makin tembam), Rino (Indonesian boy) ngan Qilah…erm See plak g dengar ceramah (terasa amat kerdil diri ini)…makan pon ayam golek yang telah dipotong kecil-kecil+nasi sket (berserta salad yang diracik-racik?)+kuah ayam percik yang tak berapa percik…huh T_T…nasib baik ko hantar aku balik Aidil..(actually kawan die…die juz numpang kat blakang bersama aku..heh).

………………………………………………………………………………….

Esok malam aku g ekspo lagi..cadangnya nak g PKP (Pusat Kegiatan Pelajar), tapi sudahnya..bas tu tak stop langsung kat mall…terpaksalah aku turun kat ekspo…semua assignment aku bagi terus kat grupmate aku yang kebetulan kat atas motor…hehe blehlah aku ronda-ronda..nasib baik gakla Cik Tun n Cik Num nak datang ekspo…tapi paling mengelikan ati..aku terbeli AROMA TERAPI MELUR yang kabarnya boleh melegakan migraine, ilangkan resdung dan yang paling penting UBAT PENGASIH…teng..teng.. dengan harapan orang sejuk je mata memandang kita…itulah antara faedahnya..tapi pasal melegakan tuh bolehlah diterima..bila sedut bau dia, aku rasa hidung nih tak tersumbat..bau melur..erm cam gothic je..huhu.

No comments: