Wednesday, March 12, 2008

Aku HAmpiR LupA... (10/3/08)

Actually, i was quite surprise for recieving an unexpected call from someone that i used close to (hoho..almost completeley forget about him though..)..sape suruh asyik tukar nombor...huhu..Bila pikir balik...Aku rase tuhan amat menyayangi aku...yelah semenjak aku putuskan persahabatan dengan 'dia', aku rase aku takkan hepi lagi..tapi thank God, hilangnye sorang superhero digantiNya dengan watak utama yang lain...aku terharu sangat...

*****************************************************************************

Ow arini aku nak pos kad besday pada ayah tercinta (EN. Baharudin-13/3)..kad kecik, hadiah tarak (takde duit ma)..tapi sampul pos ekpres tu besar gedabak...ekeke..boleh tak aku cakap makin besar sampul tu makin banyak sayang aku...yeah aku memang best. En Baharudin patut berbangga mempunyai anak seperti aku..^_^

No comments: