Tuesday, March 11, 2008

Kenapa hari-hari tanpa dia?

Boleh tak aku citer pase tu lenkali..kerana..pada saat ini..badan aku amat kegatalan yang amat sangat..aku taktau nape lately badan aku amat sensitif..dan yang paling misteri..setiap malam plak tuh..jadi aku buat beberapa hipotesis:

Hipotesis 1

Mungkin juga aku terjangkit suatu kuman yang hanya akan bergiat aktif pada suhu yang lembab..yakni pada waktu malam..(untuk pengetahuan sume-aku dah siap rebus cadar aku dalam air panas, so, masakan aku kena fungus..ermmm?)

Hipotesis 2

Aku actually mempunyai kutu..huhu..adakah kutu boleh menyuruk di sebalik kulit badan aku..aku dah belek..tkde pon..

Hipotesis 3

Aku terkena sumpahan si 'dia'...kurang ajo betol..takde bende lain ke nak sumpah..

Mana-mana tiga sebab di ats nih..aku tetap tidak pueh ati..sebabnye kegatalan itu menyebabkan aku tak boleh tido sekarang..huwaaa..sok aku ada klas pagi...nape musti gatal waktu malam..nape?

(maTAku = MaTA PaNda - X CuKUp TiDo)

No comments: