Tuesday, March 25, 2008

Aroma Terapi punya pasal

ingat tak aritu aku kate aku terbeli Aroma Terapi Melor aka minyak pengasih (kunun). nak jadikan cerita, one night tuh aku pake sebelum tido..kununnya nak rawat resdung..sudahnya aku mengigau sebanyak 3 kali sepanjang malam tuh.

mengigau versi 1

aku ternampak hantu. waktu tu aku betul2 positif nampak hantu..baju putih dan sedikit rambut warna hitam..aku memang terkejut yang amat (sebab aku tak pernah nampak dan memang tak berharap pon dapat nampak)..lantas aku terkejutkan Cik N yang tidur sebelah aku..memang bengang abeslah die..abes tuh nak wat camne..tindak balas refleks..tapi setelah seketika..aku amati yang aku nampak tadi hanyalah baju putih kepunyaan Kak Imah yang tergantung kat almari sebelah..cet (tapi still rase takut terkesan kat dalam hati cepat2 aku ngucap panjang).

mengigau versi 2

aku termimpi tunang Cik N. ade ke patut aku yang mimpikan tunang die. mungkin kerana aku tak bajet langsung Mr Ridz akan muncul dalam mimpi aku..aku tergelak besar..sampaikan terbawa ke dunia realiti..erm..Cik N geleng kepala lagi.."Ko kenapa?" katenye.."Aku termimpi tunang ko, geli siot. Ko yang rindu nape plak aku yang kena mimpi" kate aku. memang tak logik lansung.

mengigau versi 3

yang nih aku tak sure aku mimpi apa. mungkin jugak aku mimpi menendang-nendang 'dia' yang ampeh tu. mungkin jugak aku mimpi berjoget sakan. tapi yang pasti Cik N dah meluat benar ngan tebiat aku malam tuh.

jadi,adakah aroma terapi aku tuh berpenunggu?..seram plak kekadang sebab ade one night tuh aku pake..aku g toilet (selalu aku berani)..tetibe rase seram sejuk. tapi aku kena bersangka baik..mayb tu hanya mainan perasaan aku..apa orang kate psikologi minda..yelah orang kate benda tuh menyeramkan, pastu aku pon tertanam kat kepala otak nih yang bende itu menyeramkan..jadi berlakulah kejadian2 yang tak diingini (sebenarnye nak sedapkan ati..huhu). apa2 pon aku TAK AKAN pakai Aroma Terapi tuh pada waktu malam...alkisahnye.

No comments: