Tuesday, August 25, 2009

exam py pasal

aku taktau nak kategorikan yang aku neh excited ke atau aku clumsy..alkisah ari neh aku ade exam okeh..kat dkg 3/1..itu checked..xsyak lagi..n pd pukul 8.30-10..aku pon g ngan riang gumbira ngan harapan lpas exam aku nak blk tdo sharian baru study utk exam policy plak iaitu esok..datang2 je kat tmpat yg dtuju..aku tgk lengang..xde org..nape????..aku jadi suspen..n aku pon kol le Cik D..aku tanya "ko kat ne?", die pon kate ''kat bilik...nape?(dalam sore yg br bgn tdo gitu)''..aku ngan konpiden pon kate.."eh arineh bukan ade exam ke?"..kate dieeee..."exam malam lah"...kwang2..skali aku terdatang awal..napelah aku tak pasan yg 8.30 tuh malam..klu tak musti aku ble tido lg kan..kan..kan..dan takdelah aku ade kat library neh kan..kan..semata2 nak tuggu bas...huwaaaaa...moral of the story=lu pikirlah sendiri..aku maleh nak pk..ngantok!...

1 comment:

millow said...

oit kakak xreti nk update ke????