Saturday, October 25, 2008

merapu

entahle aku taktau nak start macam mane...aku terase amat bodoh sangat...di depan budak yg aku boleh anggap seperti adik aku...aku nih terlampau pandang rendah kat orang ke..ke aku memang bodoh..ke memang dah tak reti meluahkan apa yang aku rase dan apa yang aku pikir..tapi yang pasti aku nangis je...aku nangis sebab aku taktau apa aku nak..aku taktau apa yang aku rase...aku tau aku tak bodoh..tapi mungkin juga aku kurang berpikir...memang patut pon 'dia' tak pilih aku...aku dahle tak matang..tak pandai meluahkan perasaan...sengal...aku nak jadi cam Cik N...aku betol2 jelez ngan die...aku tau aku memang tak bes..tak berupaya...hopelesss...uselessss....bila aku ade prob...tak pikir...tau nangis je kan...aku tak kuat....huwaaaa somebody help me...sebenarnye aku yang kena tolong diri aku...aku nak rehat 2-3hari...study mungkin..tapi yang pasti aku kena ade impian...ya impian...ape-ape jelah..blog aku..walaupon aku taip tak bes....

No comments: