Sunday, October 12, 2008

Bebudak psycho


aritu J bagi adiah teddy bear sempena besday..aku bukan tak suke adiah tapi aku tak suke teddy bear includingla orang yang bagi itu..siap bagi kad raye ngan kad besday lagi...lagi aku tak paham salah satu kad tuh ditulis dalam bahasa arab...aku taulah aku tak expert bahasa arab tapi apa motif ko tulis dalam bahasa arab kalau aku tak faham...sebagai seorang wanita yang mempunyai naluri yang kuat aku tau dia suke aku...dats y aku freak out bile die bagi adiah yang kira gedabaklah gak..cam nak tido supaya bangun dari mimpi ngeri...aku tau cam kejam bunyiknye..orang wat baikkan..tapi series aku tak suka die..tak kiralah walupon die baik+ensem+arabian lak tu..hati aku da kering cam tanah yang gersang ma..taktau bila dan sape yang akan bukakkan ati aku...Z plak goyang-goyangkan meja aku sesambil menyengeh ngan aku..aku tak faham betul mamat nih..aku tanya "what is it?" "what do u want?"..Z jawap "nothing, i juz want 2 disturb u"..jawap aku lagi.."u r sick!"..dengan muke sengal die "i am"..memang sah senget budak tuh..aku pon ngan nada malas nak layan "juz stay put"..pastu tak berapa lame die terjatuh dari kerusi..padan muka ko..wakaka..A plak telefon aku tanyakan kod ic untuk area kl..aku jawap le 14..pastu tanya plak kod 34 area mane..aku manelah tau numb yang plik2 nih..aku kata kat die mayb budak yang lahir oversea kot...aku cakap kem salam kat orang itu (budak kod 34)..die mati-mati kata ngan aku mane ade sesape..betul katenye tak sesudah cuba yakinkan aku yang die takde kaitan ngan budak kod 34...huh...ko suka aku ke..klu suka cakaplah..janganle cakap bende plik-plik ngan aku..lately aku asyik jumpa budak yang plik-plik prangainya

No comments: