Monday, October 13, 2008

9 hari selepas besday aku

9/10 aritu besday adik laki aku..entah ape yang tak kena ngan aku dan tak pernah2 aku kol adik aku waktu besday die..tapi lawak betul...nih beberapa perbualan yang masih aku ingat sampai sekarang:

Adik aku: Kak, K minta no tel akak
Aku:Nape plak?
Adik aku:Die kate nak main sms
Aku:Tapi akak tak main sms, akak main sembang-sembang je
Adik aku:Akak, die kate tak jadilah
Aku:Nape?
Adik aku:Die kate akak mata duitan

cet kena sekali aku ngan adik aku.tapi aku bukanlah mata duitan, aku juz dah malas nak sms semenjak dua menjak jadi remaja tua nih.bagi aku dan mungkin juga bagi orang-orang yang seusia ngan aku, perubahan itu normal dan aktiviti tuh dianggap sesutu yang membosankan serta cam tak bes.bukan ke dengan calling-calling tu senang sampai mesej yang nak disampaikan takle kabur je.lagipon dengar suara dah ibarat face to face gitu.

No comments: