Tuesday, December 29, 2009

diriku bukan tapak sulaiman tp tunang seorang askar

~~ala la omak kawinkan aku..cak pong cak pong~~skadar melpaskan hasrat d ati..wink2..hahaha..ai apelah nasib si tunang askar..asyik d'tingal2kan..yelah kate org syg tingal2kan..yes sungguh dsayangi rasenye..'rindu yg semakin terkumpul menambahkan lg perasaan cinta'..eceh..aku bukanle ap sometimes aku bukan tak memahami..tp sekadar mlepas prasaan di ati..'aku rindu kamu'..bukannye susah pon..dgr jelah..bukan nak suh die quit koje ke..tidak same skali..da tuh kate nk jd tunang trchenta merangkap bes fren 4eva la katakan...dgr tak same ngan menyuruh kan..ap salahnye sometimes mjd pdgr setia drp mjd pngkritik tegar..yelah aku sedar..aku tak paham die..die je paham aku sampai ke akar umbinye..(ayat frust tahap dewa)..kengkadang aku punye rase utk d'dengari tapi bukan d' hentam..'aku mintak maap kalau2 aku masih tak lagi memahami kau, aku bukan superwoman mahupun malaikat yg mempunyai kuasa luar biasa utk sentiase bersame n cria all da time, aku punye ati seperti wanita biase..yg mudah rapuh..menangis bile sedih..mengadu domba bile tak puas ati..bertindak tak normal bile cukup bulan dan juge mrimaskan kau bla aku perlu perhatian..tapi prcayelah aku da cube sehabis daye untuk bertahan..trimelah aku seadenye..kerna aku juga tak biase jauh dari kau'--Itu saje nota dari sorang tunang yg meridui askarnye.Sekian.

P/s: cutilah cpatttttt.windu neh


No comments: