Thursday, December 31, 2009

ape tuh?

bukan cacat..cume ade singa jek dalm tangan..ye geng singa atau name saintifiknye 'ganglion'..haha..aku tak wat checkup ag kat klinik tp aku agak sure yg singa tuh adlah puncenye..bentuk benjolan cam ade telur yg nk menetas gtu..tp takle bsar..mule2 aku suspect..bia betik..takkanla ade telur lipas under my skin di pergelangan tangan..oh sgt creepy imaginasi aku..tangan aku jd pusat pembiakan lipas..wekk..choi..simpang2 ma..oo *ganglion neh adelah satu penyakit di mana apabila kite terlalu kuat menggunakan pergelangan tangan..tangan akan tercedera dan akan timbul cecair yg membentuk seperti benjolan kecil di pergelangan tangan*..aku br jek wat research smalm..syabas untuk aku..heh..rupenye aku terlampau berkerja keras selame menjadi student..muahahaha..tapi yg sadisnye ganglion neh takde ubat, so the best solution is get rid of it through OPERATION..ngee..walaupon camtuh aku takle wisau sgt..mungkin da lame xmasuk sepital kot..gilos ke hape aku neh..takdelah sebabb aku rase itu hanya minor surgery..tgk betapa positifnye aku bile nak masuk 2010..hehe..berikut adelah gambo 'ganglion' yek:


No comments: