Tuesday, January 12, 2010

superman x wujud..tp aku ada

walaupon aku xle sekuat superman...bukan juga sebrani wanita besi..dan aku juga tak bercita-cita tinggi..sekadar mengikut the life's flow..n berpuas ati hy krn br mendapat interbiu..yg aku pasti idup aku bermakna..ngeee..muge2 aku dapt mengekalkan momentum spirited neh..Terima Kasih juga kepadaNya (K slaloo psan spy bersyukur..n aku stuju)..idup berlandaskan agamaNya memang berbaloi2.

p/s: Aku wisaukan tunang terchenta..die cam mengalami worst depression je..muge die cpat smbuh hendaknye..amin

2 comments:

millow said...

kak ape almt alamak.com 2...xjumpa pn..nk mengupdate kan diri tntag dunia ni..hahahahaahaha

i'm not perfect said...

ceh takat mengupdate donia artis watpe..naseb baek akak ade smpan..muahaha..ala-mak.com. laman web len izyan.com, beautifulnara, amazing nara, oh artis, oh bulan..sekian.