Tuesday, June 24, 2008

feeling frustrated

come away with me tonight~~~
sometimes aku terpikir..sampai sini je ke kemampuan aku..percayalah aku dah cuba sedaya upaya kali nih..aku concentrate..apa yg tak kena lagi..tapi dah tuh je yang aku dapat..takkan aku nak bunuh diri pulak..yang pastinya aku kena bangkit balik..cuba recall balik apa yang went wrong..mungkin aku tak hepi sepanjang kat sane..rase neglected..rase macam dipandang rendah..heh tapi i'm not stupid..sekarang aku paham perasaan azizah..walaupon berkali2 die cobe untuk kejar cita2 die yang nan satu..impian die makin jauh dari pandangan die..nak wat camner..pada tahap nih perlu ke aku giv up?..takkk aku takkan sesekali tunduk..aku tau aku bole buat...yang pasti aku perlukan cara belajar yg betul...aku dah boleh x malu2 dah..nih bukannye zaman untuk twermenung...aku dah tak kesa ngan apa2 cakap atau pandangan orang..biar..aku nak cobe lagi..ye...azila boleh

No comments: